pátek 24. února 2012

Život s pejsky - 17.2.2012

Článek je překopírován z mého druhého blogu!

Už delší dobu jsem psala, že sem budu dávat články o mém zvířectvu. Doma sice máme 9 koček, ale jsou venkovní, takže sem budu dávat hlavně věci, o mých pejskách. Doma tedy máme 2- Arínka a nově Cvrčka (je z útulku).
Dneska sem přidám fotky a video ze včerejšího dne :-) Takové články zde určitě čekejte častěji :-)) Ocení to asi hlavně pejskaři :D Jdeme tedy na to!!:
Začalo to všechno snídaní, kdy Cvrček udatně a statečně loudil u stolu. Byl opravdu hodně ale hodně neodbytný, takže mi toho hodně snědl :D Ale když mu tak chutná loupáček s marmeládou.. co naděláme, že? :-)
Cvrček se potom přemístil do pelíšku a čekal. Ve vzduchu už bylo, že se půjde ven!! (jsem totiž doma, tenhle týden jsem nešla do školy, abych se mohla pejskům věnovat, HEČ :-D).
Arínek byl celou dobu na parapetu (ale u snídaně si taky zaloudil) a čekal. No ale nakonec se kluci dočkali.

Procházka byla opravdu nádherná. Šlo se nám skvěle!!
Procházky s pejskami opravdu miluji, je to... úžasné!!!
Kluci šli na vodítkách ukázněne, procházky milují tak jako já :-)
Potom jsem ještě byla na zahradě, ale jenom s Arínkem. Cvrčkovi byla totiž zima, tak šel domů.
Házeli jsme si frisbee. Arínek to miluje. Na zahradě se kluci vždycky prolítají a unavení přijdou domů. ÁÁ, opravdu ty pobyty venku s nimi miluji :-))
A ještě nějaké fotky kluků z doby, kdy jsme přišli z venku. Oba dva relaxovali - Arínek se svým věrným společníkem Venouškem (plyšáček) na parapetu, Cvrček na sedačce.

A na závěr jsem si pro Vás ještě připravila video!!:
Dozvíte se v něm spoustu informací jak o Arínkovi, tak o Cvrčkovi :-)) Tady je:

1 komentář:

  1. Abych řekla pravdu taky máme pejska a z útuku máme už druhého. Sinda s námi byla 14 let. Taky byla neskutečným způsobem týraná. A teď máme no přibližně 2 leté štěně Labradora s Vlčákem. Je milý hodný a strašný mazel. Když jsme si jej přivezly s bratrem domů jako půl ročního hlídače "a mazlíka rodiny" byl nesmělý a chudák nevěděl co má očekávat. Ale nyní ho máme už se moc rád mazlí a je to pěkný hromotluk, ale za nic na světě už ho nikam nepustím. Kloubouk dolů a doufám, že vám pejskové dělají ohromnou radost. A děkuji za tento blok.

    OdpovědětVymazat