čtvrtek 1. března 2012

Novinky, které chystám

Ahojky, co napsat k aktuálnímu dění zde na blogu?

Pravděpodobně jste si všimli, že zatím se tu nic neděje. Slovíčko zatím bych chtěla trošku objasnit tímto článečkem :-))

V hlavě se mi rodí myšlenky, nápady a chybí je jen zrealizovat. Nebudu Vám slibovat hory doly, ale pár věcí bych skutečně chtěla provést a udělat. V hlavě mě napadl i jeden nápad na projekt, ale k němu budu potřebovat hodně psích nadšenců, takže tomu dám čas!
Ovšem i tak mám dost věcí, co můžu udělat "sama za sebe".
Jsem zvědavá, jak mi to vyjde a hlavně co na to všechno řeknete.
Momentálně jsem nemocná, takže se nemůžu dogdancingu věnovat tak moc, jak bych chtěla :-(
To mě trošku blokuje i od tohoto blogu.

Takže mi prosím dejte čas, všeho se dočkáte, slibuji!! :-)

2 komentáře:

  1. Ráda bych vám poděkovala za tento web.
    Sama jsem měla pejska z útulku. Jmenovala se Sindy a měly jsme jí 14 let. Odešla nám na stáří, ale přesto myslím, že se u nás měla dobře. Ač to byla hlídací rasa. Byl z ní i úžasný gaučák.
    Teď ale máme nového pejska je u nás skoro 3 roky a jmenuje se Wajro! Je to sice pouliční směs, ale je to neskutečný mazel. Když jsme jej přivezly s bratrem z Varského útulku byl nesmělý. A nikoho k sobě moc nechtěl pouštět. Stejně jako Sinda. Ale už si zvykl a taky ví že když ho pokárám stejně ho pak odměním pamlskem. A pořádným pohlazením. Jojo dát peskovi lásku. To je nadevše. Jak pro ty naše miláčky tak pro nás.

    OdpovědětVymazat